hotstuff :D

06 February 2012

dont ever fall in love ;)

assalamualaikum warahmatullahiwabarokatuh
meng-update blog sambil berendam dgn air mata
bestnyaaaa jadi orang selangor asyik dapat honeymoon jek. esok cuti lagi
dan semestinya bosan dan bosan plus homework belambak tapi tak belambak mane


4 februari 2012 - sorang akak ni sekampus dgn ketepek text aku
dia cakap dia nampak ketepek and lalala berdua dekat mana tah.
time tuuu , aku tgh usha pengantin and baru TER-berangan yg tu aku :<
lepas tu jekk , aku teros call dia. after tuu dia langsung tak text aku xplain yg spatotnye
lepas aku call dia , aku lari p toilet and aku yakin bunda perasan dgn perubahan aku
aku nanges puas2 dalam tu and tetibe makanan yg baru aku telan terkeluar
semua yg aku makan keluar. sesak nafas gila time tu :| nasib baik adik aku ade tolong gosok belakang.

she asked me , then aku just diam. mende yg jadi biar aku jek yg tahu
aku tak tahu nak luah gane
tapi yg aku tau , hati aku dah terluke gila
demi allah bukan aku yg nak jatuh cinta. perasaan tu yg datang sndri :'<
setia itu menyakitkan . kan kan ? aku rase tak berbaloi aku setia selame ni



aku pun ade membe baik dari kecik . tapi tak pernah smpai pegang tgn and ketepek pun tahu siape acap tu.
2months dah aku tak jumpe dia. text pun dah tak. tapi dia ?
aku tak salahkan dia. maybe sbb kite orang jauh . maybe dia nak rase dgn org dekat
haritu jugak , aku kat rumah orang kahwin . dgn orang ramai tu , aku tahan air mata
bile nak nanges jek , aku ajak adik aku pergi toilet.dia marah aku :3 bukannye lagi bagi smangat --'
yg paling aku geram , baik pulak ketepek bagi akak tu gune fon dia buat sakitkan hati aku
aku tak pernah bagi orang laki pegang fon aku sesuke hati

aku tak tau ape aku dah buat. tak cukup ke leb leb yg aku dah bg :<
tak cukup ke perhatian yg aku bg kat dia tak cukup ke sume ? tak cukup ?
aku tau aku tak secantik dia :< tapi dia sendiri suruh aku terime dia seadenye
aku tak tau nak luah gane. bia aku simpan sorang2 dalam hati ni
nak maki hamun orang , aku tak pandai
nak mencarut , aku tak pandai
yg aku reti , simpan dalam hati ni

aku bukan taknak terime dia balik tapi nanti aku takot dia kecewakan aku balik
janji orang sekarang bukan boleh dipercayai
even dia bukan yg pertame , tapi dia yg terakhir :')
best kan rase jiwa tersekse ? best sangat sangat

lepas ni , takde orang nak kejut aku ,
lepas ni , takde orang buat aku marah ,
lepas ni , takde orang buat aku menangis ,
lepas ni , takde orang buat aku rase rindu ,
lepas ni , takde tempat aku nak ngadu
lepas ni , aku sorang yg teman aku gambar dia , domo , nama dia :'<

domo yg dia bagi pun aku letak tepi , tak sampai hati nak peluk domo :'<
nanti teringat semuanye.cincin pun aku letak dalam laci .
semua benda dari dia aku simpan. gambar dia aku delete
semuanya aku delete :< aku bukak skype bace msj2 lame . perit gila :'<
pagi tadi , aku tak tido. letak fon bawah telinge tunggu mesej dia
tapi takde :'< aku tunggu and akan tunggu



kdg2 aku tertanye sape sebenarnye dlm hati dia :<
fn or aku ?
biarlah , yg aku tau sekarang , aku taknak dah jatuh cinta :'D
lagipun , hati ni memang dah tertutup gila.
aku cube tinggikan ego aku supaye tak text dia
tapi kdg2 hati ni meronta2 nak text dia :<

sebelum tido , aku cari gamba dia dalam lappy , nak tatap lame2 tak sampai hati
nak bace mesej dia , aku dah delete
kalau bace pun , rase sakit hati :<
sakit gilaaaaaaaaaaaaaaa hanya allah yg tau


muktamad aku taknak sambung our relay
aku takot , nanti dia lukekan hati aku lagi
agaknye kalau aku pergi asrama , tak sampai seminggu dia dah ade yg lain kot :')
nanti lah kalau hati aku dah terbukak , aku terima dia balik kalau dia masih tunggu aku
bak kata kak siah "bf is not your future"  

baju tu aku simpan jek :< tak sempat nak bagi dia
entah kenape aku gedik tunggu dia =='
doakan aku kuat :< thank you kak nani , kak pika , kak cyah , kak ain , abg pian and tah semua aku tak ingat sbb korang ade untuk aku :*
iloveyou , goodbye
take care readers