hotstuff :D

03 December 2011

he is my everything ^^

assalamualaikum and hello babes !
selamat malam and selamat pagi ( jam aku skrg baru pukul 1.30 pagi)
apa neh tido awal ?
tak rock doh -.-

okay , last thursday aku , jaja and tya and
adik and anak sedara dia and haiqal
 and kak ida and sekian2 teman aku pergi jusco ^^
nak beli hadiah untuk anniversary mak jaja and untuk topek ketepek aku



mule2 pergi usha tropicana life and then aku rambang mata pilih
astaga , nak terkeluar biji mata . kalau boley , nak jek aku beli dgn aunty dalam kedai tu skali :D

ku melangkah dengan kalimah basmalah and tergugat melihat keindahan aku di cermin yg begitu menawan lagi tertawan seperti kumbang menahan kentut . tettt okay diam xD

aku pilih pilih and pilih and pilih sampai la mata aku dah belit2 .
aku pakai amik jep mane yg aku rase nak amik
mule2 amik saiz S , then err macam besaw syangat kan ?
ketepek aku tu keding mcm papan :D hik *dia bace , abes aku kene goreng

then aku mintak amoi tu amik kan saiz M.
then nak bayar pe sume tetibe sekali dia cakap harga RM54.90 ade diskaun then jadi rm49.90
Oh Mak Kau ! bagaikan jantung ku disentap oleh blabla
aku dah la bawak rm60 jek punn
tak rancang nak beli manyak2
then bayar jek laa. baki dia seposen jek
mak aihh , dorang yg kat belakang gelak2
cett hampeh - - ' dakpe , tok orang tersayang :D



then pergi pos sbb nak pos laju then total kene bayar rm6
dalam otak aku pikir nak makan ape jp g dgn rm4 =='
nak menangis melalak nanti mak aku tnye mane duit tadi
ohh yeah then aku ajak dorang p kfc :D
oh jaja nak lanje . em i loike :D
mmuah syg jaja siket yg x berape nak wangi :* (mentang2 dia bek hati )

then aku pakat dgn kak fika soh kak fika bagi err penyu mati sebenarnye
aku tanye ketepek :D
______________________________
aku : awok suke penyu?  kalau kite bagi penyu awok nak bela tak ?
ketepek : lahh , suke memang suke tapi sian dia terseksa t
aku : kalau ite bagi awok penyu mati , bela la eh eh

*baiknya dia ==' padahal penyu mati a.k.a patung jek pun . haha

okay blabla pe sume dia balik rumah amik baju and bla pe sume
agak2 en , dia suke ke baju yg aku bagi ?
aku rase macam tak T.T
tu bukan taste dia

memang penyu tu boley makan kan ==' bijok bijok

whoaaa muke dia omel omel :D kalau ade anak nanti , kompem dia kene buli ^^

jangan nak buat muke menggude gitu ketepek -.- penyu tu tgk dia ah <3 haha


okayy dah .
kite sanggup buat ape jek nak buat dia happy ^^
now dia tgh busy buat assgnment
honestly , aku rindu dia if inbox kosong jep :|
takkan la nak bg taw dia aku rindu =='
dakpe , sabaw jek en en . 
tadi otp dgn dia pun kejap jek :'(
our skype time bila ? :( aku nak ajak dia tadi , tapi dakpe ah
taknak kacau dia
agak2 kalau ade suprise tak berape nak menjadi , dia bagi tak aku buat ? 

k , i love you taufiq ismail 

gudnite