hotstuff :D

20 November 2011

sunat ~

heyyoooo !
assalamualaikum readers yg omel
sehat ? arap2 sehat lahh kan

semalam , aku dgn adik aku bertungkus lumus siapkan makanan untuk majlis doa selamat kakak aku
yeahh adik aku mcm org perempuan baru masuk dapur . mulut dia ?
masyaallah bising mengalahkan mulut aku -.-
haha

pinjam dari incik google jekk

harini anak2 sedare aku nak sunat
err , aku terpikir pulakss
perempuan tak sunat ke ? hik sorry soalan mengong sedunia :3
aku dah sunat ke ? wiwiwiwiw jawap2 :D
aku kesian lahh kalau bebudak kene sunat waktu dah besar
tak sakit er ? ngeri aku nak tengok . haha

anak kakak aku ade 4 hero semad2 -.-
tp yg sunatnye dua jek
satu yg darjah 2 (harith)  lg satu darjah 1(haikal)

haikal

harith

harith nampak jek gengster , tapi penakut -.- muahahah
nanti kan kan lau ite ade anak , ite nak sunat time baby teros ah eh ? 
hahaha , muahaha gatai 
malu malu >.< haha

now , dorang at umah tgh jadi budak baik
mak aku ckp kalau dorang da sunat nakal lagi ley lompat sane sini , tak tau la nak ckp ape
errr --' 

okay dahh , aku tgh tong ting
babai , mmuah kiri mmuah kanan :-*