hotstuff :D

22 December 2011

goodbye pmr , hello spm ♥




assalamualaikum
selamat malam selamat pagi selamat malam selamat pagi selamat malam
selamat mane mane jek -.-

okayy awok yg cun and hensom sehat ?
hope sehat la eh :)
nak tengok cite biar mimpi sampai ke bintang taaaapi abg aku konker tb dulu :3
best ke best ke ? ce cite siket kat aku . melepas tengok randy :(
feuuuu dakpe , ulangan ade

harini 22 december . budak form 3 amik result
tadi aku bangun pukul 9 lebey. dah la malam semalam aku tak tido
guling sane guling sane tonggeng sane last2 aku kejut adik aku
kacau hidung dia pakai bulu bear muehehe ^^

alhamdulilah mimpi aku jatuh katil dapat 9A jadi kenyataan
alhamdulilah ! aku tak tau nak cakap ape
dgn tak malunye aku nanges depan mak aku :'D
taaaaapi pastu kene marah sbb tak panggil time bergambar ngn mak ayah
padahal aku dah call mak aku dah :|
okay tutup cerite

abaikan muke buruk aku -.-
kihkih






tak sia2 aku kene bebel dgn adik aku :D
aku tak target sains dapat A pon sbb aku main pakai hentam
alhamdulilah

weeeeee pastu kene tulis ucapan . dah la cuti sekolah ni otak aku memang off  24 jam
aku pakai tulis jek ape yg aku nak tulis .
ucapan aku : amalkan makan gandum(roti) banyak2 sbb boley kuatkan ingatan.goodluck !
ya allah , mengongya aku -.- haha asalkan ade ucapan en en

pastu balik , abah aku teros call kawan dia nak tanye pasal asrama
alahai , malas aku pikir :|
benonye eh , aku taknak dok asrama. tapi tok mak abah en , rela berkorban ~
tak naaaaaaaaaaaaaaaaak >.<

sbb aku taknak cari geng baru . dorang da cukup senget da ni :D
nanti kalau aku masuk asrama , ade kawan macam jaja ?
sanggup marah aku , layan kepale aku yg macam kanak2 ribena neh
aku buli dia, dia senyum jek :D
ade ke macam tya ? yg salu suke usha orang tinggi
ade ke macam lia ? suke puji aku muehehe
ade ke macam eiyza ? share ayat jiwang , gosip sane gosip sini
i lebiu tsb :'(

bukan nak bangga eh . aku nak share happy aku dgn korang :)
terima kasih allah :)
terima kasih cikgu
terima kasih mak abah
terima kasih adik miza gemok perasan keding
terima kasih incik ketepek rempeyek
terima kasih jaja , tya , eiyza and lia
terima kasih kak cyah , kak nani , kak ain , abg id
terima kasih 3harmoni


*thanks ketepek sbb selalu kejut aku nak study :D
jasa kau di hargai
ily :) awok hutang saya sumting ^^ wink wink