hotstuff :D

03 October 2011

PERKAHWINAN MENENGAH RENDAH !


harhar , toink toink ^^
da lame aku tak pot pet pot pet
busy tahu -.-

esok dah datang daaaa PMR
aku kawen esok :D
kau datang la eh ? :|
haha

tengok bilik aku yg bersih macam tong sampah nih -.-

bilik aku yg da bersih :D

ni bersih siket ha dari semalam
semalam pehhh macam bau topek kentut pon ada -.-
hahah !
aku buli dia soh kemas . muahahah :-*

kepale aku serabut semalam
rambut aku fuhh lagi la dah macam sarang tebuan 
gaya macam orang sewel

semalam cool la siket sbb dapat usha gambar dia :D
walaweh ! cair aku macam puding caramel 
padahal tak pong -.-

maakkkkkkkk ! he stole my heart :|



macam orang mati bini lagaknye -.- haha



atotot ingat shomel sangat lah tu :| hahah ;p



k , turn gamba ni yg wat aku makin sayang dia <3

pagi tadi aku bangun lambat -.- 
kelas pon datang lambat lah en
ni pasal aku tunggu si minah bedah tu le
adoi , sekali masuk mang majal

belajar belajar and belajar
mulemule semangat jek aw . suare kiteorg paling kuat
sekali dah 30 min dah panas bontot
almaklumlahh ~ kite olang mane ley blajar lame2. 
kaki merayau ^^
haha

then kite orang pon kua g cari makanan
as usual , jaja yg jadi baik dok lam kelas
hahaah :|
kite org beli yong taufu and perhabeh duit.
aku punye bawak rm10 sekelip mate jek abes
hampeh -.-

then pas makan , aku cari toilet
tabiat kami ~
suke buang saham sampai makcik cleaner pon da taw sape yg buang saham 
hahaha ;)
after 2jam aku mencangkuk , akhirnyeeee lega jugex :D


dah2 
mak aku dah bising
nak pergi bace buku :D
bace sebenarnye kan -.-
last last aku tido
pelajar cemerlang namenye
hahaha
doakan aku :')