hotstuff :D

13 October 2011

budak merdeka

petang ^^

k , aku dah merdeka sekarang
bahagia nak mampos rase tapi tak la sampai mampos
on the way lah kut . kalau aku mampos tak rela aku tengok dia dengan orang lain


cehh semangatnya aku nak kibarkan bendera -.-
aku kan , almaklumlah anak patriotik ^^
*nak termuntah aku puji diri sendiri lagu negaraku pun tak reti nak diri tegak sangat

last paper aku bahasa arab yg tak berapa nak senang tu
salu aku gune bahasa nepal ni tetibe kena amik arab . hihi
tapi alhamdulilah so far so goooooooooooooood :D

tadi pun pergi sekolah ramai form 3 yg tak datang
tah mane dorang pergi
ade yg buat feta lagi kut tak pun masih bertafakur kat masjid
budak sekolah aku macam tu ?
ahhh jangan mimpi la kan . clubbing dihati ~ =='



k , aku lebih rela belajar dengar cikgu bebel daripada aku kena duduk mcm batu tunggul yg cantik ^^
tadi pun aku pakat dengan si pendek2 xD
kiteorang keluar dari dewan pasal bontot aku gila paneh duduk lame2
penceramah dia puleks buat aku rase macam nak tutup kedai
tapi bab tengok video pasal palestin mata aku terus cerah :D

pahtu kite orang lepak kelas then tutup pintu anddddddddddddd buat .......

k kau jangan nak kuningkan otak kau
kite orang buat karoke dalam tu
sedap la jugak tapi aku rase suara kodok lagi merdu

then kawan aku ajak ronda kelas atas
kite orang berempat yg pergi
gaya macam tak pernah tengok sekolah
tapi senanye ade agenda lain kiteorang pergi kelas atas xD

time ni pulak aku tetibe rase macam nak melabur saham yg dah aku tahan
nak tak nak aku kene pergi tandas yg orang salu cakap ada hantu -.-
cehhh , tak main la hantu kak
dah aku dok syiok melabur , jaja cakap pasal hantu
aku wat rilek lagi
tetibe aliah masuk , bulu dia joget2 tah joget tarian ape , then dia lari keluar
jaja pun follow
aku yg tengah tak menyempat ape , aku terus lari tanpa flash =='
bangang puleks tya pergi cakap ni malam jumaat -.-
pfttt -.-

memang malam jumaat
aku tau kau nak ehem2 .
HAHA
watlek
ehem2 tu dia nak pergi qiam
aku tahu dia anak yg 'RAJIN'
dah meloya tekak aku


esok ada ibu bapa datang sekolah
sebab nak amik slip SPM
aku yg form 3 ni kene tolong sambut
nampaknya esok aku kena beramah mesra and senyum
kalau ada orang tergude , bai bai topek xD

dah2 , aku nak pergi mandi
bau aku dah macam bau tak tau lah bau apa
tapi memang wangi gila ^^
take care readers <3