hotstuff :D

21 August 2011

zombi hidup ^^

yeahhh , assalamualaikum :D
err , sekarang my stomach is full -.-
tak larat nak bebel banyakbanyok ^^ ahaha

nak tahu kenapa title pasal zombi ?
lately , aku dah jadi ZOMBI !
agagaga ^^
neh pasal si topek punye pasal lah
hahaah , sorry :')

satu sebab aku study nak exam esok
*akibat sbb aku suke study at eleventh hour


wuwuwuw aku nak menangis :'(
tapi air mate tak kuo kuo
hingus yg banyak meleleh -.-
hampeh betol . hahha

second minggu neh aku asyik gayut dengan si hensem tuh
mentang2 dia dapat free call :D
aku jugak untung ^^ hahahah

dari kol wape tah kiteorg gayut sampaaaai lah kol 3 pagi
LOL , dah lah esok aku ade kelas

nak tengok macam mane muke topek ? :D
ni ha aku kasi tunjuk maaaa . harhar ^^

hensemnya awak xD

wahhh , memang kena heart attack aku lau muke dia seburuk gitu :P
hahaha , gurau :)
mule2 nak skype-ing 
tapi tak jadi sbb line dia wat hal -.-
jeles letewwww . hahahahah

rugi jea xD
tapi berbaloi lah aku tido lambat
dengar dia menyumbangkan lagu dia yg 'sedap' tuh
hihi 
awak punye suare memang sedap
tapi lagi sedap suare incik katak ^^ 
hahaha

memang cair aku semalam wehh :D
tak terkate happynye :')
thankssss muhammad taufiq bin ismail 

pastu pagi tu aku bangun lambat
haiyaaaa , mang kena bebel la aku dengan mummy besaw 
apa lagi , sumbat telinge dengan kapas . agagag ^^

pastu time kat kelas tuh , aku soh si pedot cover ^^
dia lah yg salu jadi tukang penyelamat aku
kau jangan buat aku sayang kat kau weh
kang aku bermadu dengan hana . ahahaha
gurau le . 
aku lebih rela dengan mr.froggie ^^


wahai adinda ku , bangun lah kau , lau idok aku sumpah kau jadi ahmad albab ^^ hahah

sekali cikgu dapat detect lah aku tido
aku pun gelabah laaa
last2 pedot dapat cepuk free
eeee budak neh , aku soh dia cover dia pergi bagi tahu cikgu
haktuih -.-

memang aku punye muncung donuld duck panjang ahhh .