hotstuff :D

29 August 2011

terima kasih daun keladi awok :')

heyy aweksss :)
teruskan membace :')

awok cunnn , taufiq ismail
awok buat kite menangis malam neh :(
kenapakah ?

tah nape malam ni aku gedik cepat tacink
dia cakap aku suke rahsia nan dia
mana ada ! :(

aku tak bagi dia baca post aku yg sebelum ni
sbb ? aku malu kalau dia baca. wuwuwuwu
dia pun taw kalau aku malu nanti muka aku macam baru lepas buang hajat =='



then dia cakap kalau taknak bagi orang bace baik tulis kat buku
uwaaaaaaaaaaa time tu la aku tangkap syahdu
huahua :( terase bhai :(



bia lah dia :(
pasni aku taknak update dah blog :(
aku tulis kat buku je .
lagi bagus kenn ? ^^

tak pun aku tak nak dah post pasal dia :'(
dia takkan bace pun
malam raye jugak aku sedih
jimbek =='

nak main mercun pun terbantut . haihhh ,
selamat hali laya readers <3