hotstuff :D

09 April 2011

grand prix formula one 2011 :D


assalamualaikum! ehem ehem :DD
how are you ? :)
i hope you are in a pink of health ^^

okay , tadi kite pergi sepang
kan ade F1 tu. berlangsung tiga hari JE =='
dah la ade RAIN! omg! rain ? ohh rain.kite minat dia gila gila.kauu comel lah nyaaaah :DD
lagi lagi dalam full house <3


<3 :DD

ahhhh! okay , cukup. 
then kite dapat tengok  lewis hamilton(mcLaren) andd mark webber (red bull)

1

2

3

awww! tu lewis hamilton <3 sumpaaaaa minat gila kot

yg ni pulak mark webber :D

1


2

3

Hahaha , i love it ! :DDD 
WEBBER ! I LOVE YOUUUUU! hakhakhak 
hehe ^^ 

best gila kot tgk.masyukkkkk :DD 
kite dpt naik red bull dia tu :DD 
jangan jeles eh ? hakhakhak :P


tetibe an an ....................


GEDEBUK!!! 

tgk2 ade tas lantai.
cehhhh , mimpi rupenye . jatuh katil ha kite . ingatkan betol2 . sengal betol ==' 
hahaha , naaaaaak pergi jugak :( 

harga tiket dia yg biasa rm500. lau yg vvip seribu lebih 
damn! ==' 
mak mika nak belikan :DD 
hehehe ^^ 
topik kate nanti dia dah berduit dia nak ajak .HAHAHA
dia pon kaki F1 jugak :DDD
saya suka webber saya suka webber saya suka webber~
anda ?
saya tak suka langsung xD
hakhak, kidding lol
sesape yg baik hati tu tolong la bagi tiket tu eh ;) 
kite kempunan taw taw.haih , jadi gile macam ni 

dah laaaa BRUNO MARS esok :DDD 

ouh , memang kempunan la macam ni ==' 
haikal bapak dia senang nak book tiket , takkan nak suroh dia pulak . 

grrrr -,- mengong lah mimpi tu . 
maaaaaaak! nak pergi jugak . nak tengok si cinta hati saya.hikhik :DD 

mood : webber :D bruno mars :DD lewis :DDD