hotstuff :D

25 February 2011

kenapa mesti kau ?

ehem ehem
again :)

tittle ni sbb knp laaa mesti ramai org minat mika ?? :(
memang la bukan hak kite nak halang
taaaapi , korang gedik gedik ngn dia tu pahal ?

si I


akak oh akak :)
saya dah cukup baik lagi sopan lagi santun lagi hormat dgn akak
yg akak gedik gedik nak rampas sume milik sy knp ?
kenapakah kejelesan melandai dirimu wahai kakak yg disayangi ? :))
so , take a note ya ! :)

si I.H


kenape laaa name akak I jugak ? 
hahaha. tapi ni I lain . 
classmate mika . akak akak
asal akak tak cakap akak suke dia dari dulu laaagi ? 
kalau tak , sy takkan kacau line aw . 
sy tauu camne rase sakitnye hati akak lau org yg kite suke tak suke kite
sy ade cakap dgn mika . tapi sy tak cakap akak orgnye
taaapi dia cakap " dont care about other people . not my own bisnes . now , i have you and you are mine . fullstop "

sy dah discuss ngn dia nak berpisah soh dia g kat akak :)
tapi dia marah sy balik =='


si A 




lagi lagi si A =='
dia ngaku kat kite time kite teman mika g tenis
grrrr . kau tahu tak yg mika tu aku punye ? :)
pastu kau salu jumpe dia sbb pasal tenis kan ? ingat aku tak nampak ?
lau memang pasal tenis betol2 takpe. the problem is kau menggedik 
eh , semalam aku nampak kau kat papan kenyataan tu lah
kau pergi kat dia and kau cakap . kau tau tak yg time tu aku ade kat situ makcik ?
petang time aku training tuh memang mika tak teman ah sampaaai la dia bawak an ais tu .
nak bg aku cair konon =='
piraaah !
malam tu kau text aku
__________________________________
mika : sayangggg. i nak you balas text i

3minit pastu 


mika : jgn kate awak merajuk mase sy ckp ngn A . awk pon tau kan dia cakap pasal tenis td ?

kite : lantak lah pasal tenis ke makwe ke ape ke . not my bisnes :)

mika : marah la abang lepas ni . i balik tusyen kol 10.20
sy balik awak marah sy ye

kite : zzzzzz .....

mika : please gedik , nak dgr suare sengal you

*grrrr ==' hahaha

_____________________________
time : 10.25

mika : okayy . abg dah abes tusyen . mara la

*then  kite pon marah la dia

mika : ni mara knp ?

* sengal betol ==' tadi kauu yg suroh marah kan ? hahah
nyampah betol !

mika : gedik ni memang nak sy call betol la

________________________
dia pon call and kite org pon cakap sampai kol 1
haha .
kite bukan nak halang sape2 pon suke dia
taaapi , jangan la lebih2 :)

dah laaaa
penat nak tulis panjang
bukan korang bace pon kan ? :)


i love youuuu readers :)
take care