hotstuff :D

31 January 2011

only one word , sorry

dear dairy ,
uhuk uhuk uhuk !
grrrr

kite kan kan tengah majok dgn dia
HAHAHA
padan muke kau kena pujuk !
haha
kejamnyaaa kite
padan muke :PP

kite majok sebab dia majok
dia majok sbb kite majok
ape ke mengong ayat aku nih
HAHAHA

baru jek tadi dia call
padan muke
anddd semestinya kite tak angkat
padan muke :P
baru kau rasa cuak kan bile aku tak jawap call kau ?


dia hanta msg
________________________

mika : hello sayang ! already asleep ?

aku : not yet .

mika : please forgive me :'(

aku : zzZZZ

mika : fine !  nikon ? :DDD

aku : sorry , tak berminat . awak pergi tido lah

mika : huhh. why so hard haa to forgive me ?
why i need to sleep ? even tomorrow i have 24/7  class . i take my own risk ..like catching grenade
i spent my time with u

aku : dalin , please . malas gaduh . ape masalahnya ? nak sangat bela dia kan ? pergi pergi dan pergi

mika : what wrong with you sayangg ?

aku : bla bla bla :'( congrate !

mika : esok jumpe kat skola pukul 8 . sy ada kelas and awak tunggu sy kat pavi . i have something for you

aku : whaaaaat ? saya dah nak pergi . so takda masa. and ada kelas dgn kak wanie kol 9 am .

mika : sayang , i promise there no time to think about that girl . now, i swear only you and i thinking about my sport . now that something . so , clear ? please give me a support !

aku : tak cukup untuk menyakinkan sy :)  bila awak punye tournament ?

mika : i want to improve my tennis to compete in april .plus this is my last year with tennis and you , of course

aku : so ? knp that girl join ? bukan dia join netball ka ?

END
_____________________________

grrrr !
malas nak layan doh
ni pasal perempuan tu punye pasal

akak (;
sy dah baik sangat2 ni
jangan la sume sy punye akak nak amik
dah la akak amik kak S  punye , then sy punye pulak akak nak ?
ohohohoh , tidak boleh ! tidak boleh !

mika, nak tau tak ?
akak tu marah sy sbb heboh kat 1 skola yg dia coup dgn budak kecik
eh eh , sedap2 je mulot dia
masa bila la aku nak heboh2
der , jaga kain sendiri la yek
hatoi , kesabaran dah empty ni
selama ni kau nampak aku lembut kan ?
the best student kan ?
yeah , memang tapi kau tak kenal lagi fatin yg skrg ni
kau cakap aku tak reti jaga dia ?
astaga =='


mika , jangan la pergi
kau pon tau kan perempuan tu macam mane ?
takkan kau nak kat dia ?
kau dah janji takkan pergi kat dia :'(
kau tau kan 1 skola anti dgn dia ?
aku bukan nak menghasut
tapi ....kau tahu kan dia dengki dgn aku ?
kau tahu kan dia couple dgn petak and laki mane nth

now , you have to choose either me or that girl
which one ?

kite dah kenal 5 tahun
sampai hati awak
nanti jadi ke awak nak hanta sy pergi airpot ?
takkan bukan ?

pagi tadi awak tak kejut sy
knp ? :'(
awak tak call banyak kali
knp ?
salu awak tunjuk rambut fav sy tu kan ?
tapi knp tadi takde rambut tu ?
pagi tadi awak nampak kan sy lari dalam hujan ?
tapi , why awak tak tego and membebel kat sy ?
one word , KEJAM !

mood dah hilang kot
syaza , best lah awak kan tgh happy dgn that guy :DDD
kite , huhh
hampeh ngn mika mangkuk tuh :'(
andddd jom activekan kelab form 2 kite tuh
HAHAHA
kalau mika tanye pasal kite , buat dunno jek okay :D

saya kuat ! saya kuat !

dairy sayang , banyak kite nak cakap ohh
tapi , kite dah ... nth
hahaha


mood : nak susun baju dalam bagasi besar gedabak and pergi jepun nak jumpe mika :'(